Skip links

Tarieven

Contacteer ons:

    Bel ons:

    010-4624094 Kies optie 1 voor spoed, optie 2 voor normale assistentie.

    Onze praktijk

    Tarieven

    Verloskundige zorg die door de verloskundige wordt geleverd, wordt volledig vergoed vanuit de basisverzekering. Wij hebben met alle zorgverzekeraars een overeenkomst. Dit wil zeggen dat de nota’s door ons rechtstreeks bij je zorgverzekeraar ingediend worden.

    Een echo geslachtsbepaling kost € 35 en dien je ter plekke af te rekenen.

    Wij zijn genoodzaakt € 30,00 in rekening te brengen voor afspraken die korter dan 24 uur van te voren afgezegd worden of voor afspraken die niet worden nagekomen.

    Voor het niet tijdig afbellen of mailen binnen 48 uur van de screeningsecho's (13 en 20 weken echo) zullen wij tevens een rekening toesturen.

    Niet tevreden?

    Heb je een klacht? Blijf er niet mee rondlopen!

    Bespreek je klacht met je verloskundige

    Het is belangrijk dat je je goed voelt bij je verloskundige. Want zwanger zijn is al spannend genoeg. Daarom doen we er alles aan om jou en je kindje goed te begeleiden. Zit je met vragen? Met twijfels? Bent je ergens ontevreden over?

    Vertel het ons dan. Liefst zo snel mogelijk, maar óók als je er al een tijdje mee rondloopt. Dan praten we er samen over en proberen we er snel iets aan te doen. Misschien kunnen we een misverstand uit de weg ruimen. Of je geruststellen. Of op een manier gaan werken waar je je prettiger bij voelt. We maken graag een aparte afspraak met je.

    Dan hebben we rustig de tijd om te praten. Als je het lastig vindt om het gesprek te voeren, kun je iemand die je vertrouwt meenemen naar dit gesprek.

    Schakel een klachtenfunctionaris in

    Wil je meer weten over je rechten of wil je advies? Of wil je je klacht eerst met iemand anders bespreken? Of vind je het prettig als iemand je helpt bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris.

    De klachtenfunctionarissen zijn onpartijdig. Zij bespreken met je waarover je ontevreden bent en wat je zou willen bereiken met je klacht. Zij adviseren je wat je kunt doen. Ze helpen je ook om het gesprek met ons aan te gaan als je dat moeilijk vindt. Of om een brief te schrijven over de klacht.

    De klachtenfunctionaris kan jou en ons helpen om samen een oplossing te zoeken. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

    Contact met de klachtenfunctionaris

    Wil je contact met de klachtenfunctionaris? Neem dan contact op met een klachtenfunctionaris via www.klachtverloskunde.nl

    De verloskundige probeert, eventueel samen met de klachtenfunctionaris, je klacht binnen zes weken af te handelen. Binnen deze periode ontvang je van ons bericht wat we hebben gedaan met je klacht.

    Als je er met de verloskundige en de bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet uit komt, kun je je klacht voorleggen aan de Geschilleninstantie Verloskunde. Deze onafhankelijke instantie onderzoekt en beoordeelt of je klacht gegrond is. Zij doet hierover een bindende uitspraak. Kijk voor meer informatie op de website van de Geschilleninstantie Verloskunde

    Wij gebruiken cookies om jullie ervaring te verbeteren.